W całej Polsce rusza program szkoleń PR w Budownictwie

W 17 największych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, w Łodzi, od 7 września do 25 listopada 2010 roku odbędą się szkolenia Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie. Program skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw branży budowlanej, właścicieli, pracowników działu marketingu oraz do ludzi, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą, promocją wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów.

Inauguracyjne wrześniowe szkolenie, połączone z konferencją prasową, odbędzie się w Małopolskim Centrum Edukacji Budowlanej w Krakowie. MCEB jest największym ośrodkiem szkoleniowym dedykowanym branży budowlanej.

Szkolenie PR w Budownictwie

Szkolenia podzielone są na sześć tematycznych modułów. Moduł główny A przygotowuje do samodzielnych kontaktów z mediami i uczy praktycznych możliwości kształtowania wizerunku firmy budowlanej. Po poznaniu teoretycznych informacji bazowych dotyczących działań public relations, uczestnicy szkolenia zdobywają praktyczne umiejętności umożliwiające kształtowanie wizerunku. Dowiadują się jak uzyskać zainteresowanie mediów i jak się z nimi kontaktować. Celem modułu A jest przygotowanie pracownika firmy do podjęcia samodzielnych działań w zakresie public relations w swojej firmie.

Oprócz szkolenia głównego, Program Edukacyjny PR w Budownictwie oferuje również szkolenia specjalistyczne pogłębiające wiedzę dotyczącą wystąpień publicznych, wystąpień przed kamerą i mikrofonem oraz sytuacji kryzysowych i planowania działań strategicznych.

Początkowo planowaliśmy mniej szkoleń, ale zainteresowanie programem było tak wielkie, że chcąc dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych i pomóc im w zgłębieniu wiedzy na temat budowaniu wizerunku firmy, zwiększyliśmy liczbę szkoleń do 17, praktycznie obejmując nimi całą Polskę. –  mówi Wiktor W. Kammer z Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie.

Szkolenia pracowników powoli stają się standardem wśród firm usługowych. Mają one charakter zamknięty lub otwarty. Kształcenie pracowników z zakresu public relations miały do tej pory charakter ogólny, i kierowane był głównie do branż pokrewnych lub stricte biznesowych. Obecnie powstaje coraz więcej inicjatyw, które kierują swoją ofertę pod konkretne branże.

Firmy branży budowlanej znacznie rzadziej niż inne, dostrzegają potencjał Internetu i narzędzi PR. A przecież każdemu przedsiębiorstwu potrzebna jest obecnie strona internetowa, która musi być dobrze widoczna. Potrzebne jest stałe informowanie i dystrybuowanie informacji dotyczących firmy do mediów. I przede wszystkim konieczne jest podejmowanie działań w postaci istnienia w miejscach, gdzie gromadzą się odbiorcy komunikatów tejże firmy – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Cykl seminariów został skonstruowany tak, by ułatwić branży budowlanej samodzielny kontakt z mediami oraz zapoznanie się z technikami public relations, które pomogą firmie budowanie swojego wizerunku.

Rate this post