BTBS/ENEA

#5838

Anonim

Odnośnie rachunków z ENEI, obecnie są w trakcie migracji z jednego do drugiego systemu – stąd ta „dłuższa obsuwa”. Nie rozumiem jednak dlaczego nie potrafili poinformować swoich Klientów o takiej sytuacji – jak pytałem to dzwoniąc do nich to nikt nie był w stanie odpowiedzieć mi na to pytanie. No cóż.. w takiej sytuacji radzę przedzwonić do nich i samemu poprosić o wystawienie faktury. Trzeba samemu podać odczyt z licznika i w zasadzie to tyle – ja tak zrobiłem i od tego czasu mają 14dni na zrealizowanie mojego zlecenia. Zaznaczyli jednak, że możliwe będzie rozpicie na raty rachunku za te kilka miesięcy w razie jakby ktoś nie dysponował taką gotówką na dniach.

Bardziej mnie martwi bezradność a raczej bezinteresowność i bezczynność ze strony BTBS. Kilkukrotnie dzwoniłem zgłaszając usterki i niestety do dziś doczekałem się reakcji tylko do jednej z nich (gniazdka rj45 w pokojach). Także w dalszym ciągu czujka w piwnicy jest rozregulowana, kaloryfery grzeją gdy są skręcone na minimum przy otwartym oknie a także nie doczekałem się żadnej interwencji w sprawie ENEI (po mimo obietnic).